Nastavkak genocida nad Bošnjacima
Višegodišnje nastojanje dejtonske države BiH da odstrani 1.300.000 raseljenih bh. državljana, poglavito Bošnjaka? Medijska i politiÄka šutnja koja se nadvila nad ovim zloÄinom, govori o institucionalnom sauÄesništvu u ubistvu preko milion Bošnjaka, ubistvu – jer odstranjivanje tolikih života iz politiÄke i ekonomske stvarnosti BiH ne može se drukÄije zvati.
A zloÄin je poÄeo sa instaliranjem Zakona o pasivnoj registraciji biraÄa, ukidanjem obrasca P2, Äime su izbori postali sredstvo za betoniranje genocida, jer su Bošnjaci polako ostajali bez politiÄkih predstavnika u općinama iz kojih su prognani. Nastavak je uslijedio u vidu diskriminirajućeg “zakona o katastru” u Republici Srpskoj, te Äitavog niza administrativnih zavrzlama, usljed kojih protjerani Bošnjaci i familije ubijenih Bošnjaka ostaju bez imovine koja im pripada, a koju otima i u vlasništvo preuzima Republika Srpska. Nakon etniÄkog ÄišÄ‡enja, uslijedilo je otimanje bošnjaÄke imovine, kao ÄišÄ‡enje posljednjeg traga o bošnjaÄkom postojanju. U Bosni i Hercegovini ne postoji važnije pitanje od ovog pitanja. U sluÄaju “zakona o katastru” radi se o zaokruživanju i peÄatanju zloÄina, o ukidanju i posljednje pretpostavke da bi se protjerani Bošnjaci nekada mogli vratiti na svoje. Zato je to za Bošnjake pitanje svih pitanja, iako proraÄunata
šutnja dejtonskog režima nastoji sugerirati kako se ne dogaÄ‘a ništa ozbiljno.
Ambijent u kome se odvija betoniranje genocida nad Bošnjacima, kroz kriminalno otimanje bošnjaÄke imovine, ukazuje da živimo u društvu koje je ideološki i duhovno konektirano na Memorandum SANU, i sve ono što iz tog proizilazi, od zloÄinaca tipa Ratka Mladića, pa do srpske djece koja su roÄ‘ena od 1992. do 1995., a danas slave klanje muslimana kao najsvjetliju taÄku nacionalnog identiteta. A šta je to nego transgeneracijska genocidnost?! IzmeÄ‘u klanja i proterivanja bošnjaÄkih civila, i otimanja imovine tih preživjelih bošnjaÄkih civila – nema nikakve razlike, jer je cilj i jedne i druge etape da Bošnjaka nestane. Društvo koje formalno osuÄ‘uje prve etapu, ubistva Bošnjaka, a nema snage da se suprotstavi drugoj etapi, otimanju imovine žrtava, otkriva da su lažne i te deklaracije protiv poÄinjenih zloÄina. Napose, sve dosadašnje “ruke pravde” koje su nudile satisfakciju za patnje i za žrtve, nisu dokaÄile suštinu pravde – ukidanje entitetskog ureÄ‘enja, time i Republike Srpske, kao spomenika zloÄinu. Dvojni moral je postao stil ponašanja u dejtonskom društvu, koje je nagodno za razne devijacije.