Za Bošnjake bi bilo užasno kad ne bi spoznali hitnost trenutnog položaja
Za Bošnjake bi bilo užasno kad ne bi spoznali hitnost trenutnog položaja
Nikoga ne optužujem i nikoga ne krivim za džehennem kroz koji sam prolazio jer je tako Allah odredio, ali nikome i ne zahvaljujem na sreći, snazi, zadovoljstvu i ushićenju koje danas osjećam, osim Allahu džellešanuhu
BošnjaÄe:
Sada je vrijeme da se izaÄ‘e iz mraÄne doline bošnjaÄke podjele i da se krene svijetlim putem bošnjaÄkog jedinstva.
BošnjaÄe:
Sada je vrijeme da se Bošnjaci iz tapkanja untarnjih podjela izdignu i uÄvrste u nacionalnom jedinstvu.
BošnjaÄe:
Sada je vrijeme da se konaÄno izbori istina o agrersiji na Bosnu i Hercegovinu i genocidu nad Bošnjacima i pravda za žrtve tih zloÄina.
BošnjaÄe:
Dok pokušavamo ostvariti i dobiti svoja bošnjaÄka, bosanskohercegovaÄka, ljudska, graÄ‘anska prava, ne smijemo nikako biti nepravedni prema drugima. Ne dopustimo sebi da pijemo iz pehara gorÄine i mržnje kako bismo utažili žeÄ‘ za slobodom i slobodnom, jedinstvenom, nezavisnom, suverenom Republikom Bosnom i Hercegovinom. Svoju borbu stalno moramo voditi dostojanstveno i disciplinirano. Ne smijemo dopustiti da naš stvaralaÄki protest protv dejtonske legalizacije zloÄina nad Bošnjacima i Bosnom i Hercegovinom potone u fiziÄkoj sili. Uvijek se iznova moramo dizati u one izvrsne bošnjaÄke – bogomilske visine na kojima se fiziÄkoj sili može suprotstaviti snagom bogomilske - bošnjaÄke i bosanskohercegovaÄke duše.
BošnjaÄe:
Predivni novi bošnjaÄki borilaÄki duh koji je obuhvatio Bošnjake ne smije nas odvesti do toga da na bilo koji naÄin ne poštujemo druge. Jer mnogi drugi su došli su do zakljuÄka da je njihova bosanskohercegovaÄka budućnost neodvojivo povezana s našom. Došli su do zakljuÄka da se njihova sloboda ne može odvojiti od naše slobode. A ni mi ne možemo marširati sami u Bosni i Hercegovini.
BošnjaÄe:
Postoje ljudi koji pitaju one koji za sebe zahtijevaju graÄ‘anska prava: "Kad ćete konaÄno biti zadovoljni?" Nikako ne možemo biti zadovoljni dok god Bošnjaci, žrtve užasne agresije na Bosnu i Hercegovinu i genocida nad njima ne mogu slobodno živjeti u svojoj domovini. Nikako ne možemo biti zadovoljni dok god naša umorna tijela i naša umorna duša nakon dugog putovanja ne mogu naći smještaja u našoj Bosni i Hercegovini. Nikako ne možemo biti zadovoljni dok god se sloboda nacionalnog kretanja sastoji u tome da iz jednog malog getoa prelazimo u veći. Nikako ne možemo biti zadovoljni dok god je našoj djeci oduzeta sloboda i dostojanstvo, dejtonskom legalizacijom agresorsko genocidne tvorevine, Republike srpske i wasingtonske tvorevine Federacije BiH. Nećemo biti zadovoljni sve dok pravo ne prožubori kao voda, a pravednost ne zahuÄi kao jaka struja.
Neće se pobuniti dok se ne osvjeste, ali neće se ni osvjestiti dok se ne pobune
Bosna je nasred puta, izmeÄ‘u istoÄnog i zapadnog svijeta.Kroz nju prolazi granica podijeljenog hrišÄ‡anstva. IzmeÄ‘u Pešte i Jadrana, “tekla” je Drinom. Govorim o Bosancima, koje danas iz nevolje zovemo Bošnjacima, jer su se druga dva etnosa nacionalizovala svojom voljom, što im se ne može ni braniti. Zato su Bošnjaci, nažalost, samo bosanski muslimani. To je, dakle, prostor i granica izmeÄ‘u svijetova, civilizacija, religija. A šta god je na granici, podložno je trenju.
Društvo se ne može graditi na nacionalnoj komponenti. One politike koje nastoje da u u prvi plan nametnu samo to da konstitutivni narod jedne politiÄke opcije bude zastupljen u izvršnoj vlasti, dovodi do dalje opstrukcije ustavnog ureÄ‘enja i pogoršava, ionako narušeni debalans, izmeÄ‘u graÄ‘anskog i nacionalnog u BiH.
Ako se u ustavnom uređenju prenaglasi pozicija posebnosti, a to je između ostalog i uloga nacionalnog elementa, pa i konstitutivnih naroda, u krajnjoj konsekvenci to vodi raspadu BiH. Ako se i dalje bude insistiralo na tome, već ustvari imamo najavljene takve pojave, da svaki od konstitutivnih naroda insistira na stvaranju nacionalnih teritorija, slijedeći potez nakon nacionalnih teritorija je zaokruživanje jednonacionalne vlasti i definitivna disolucija BiH.